luni, 27 februarie 2012

This Means War/ Sa fie razboi!

Genul: Comedie
Durata: 97 minute
Regia: McG
Limba: Engleza
Audienta: AG
In rolurile principale: Reese Witherspoon, Chris Pine and Tom Hardy

Trebuie sa recunosc, am mers la acest film numai din cauza ca in el joaca si Tom Hardy. Ma asteptam la o comedia proasta, cu o actiune interminabila, plina de clisee si lectii de viata. Dar, surprinzator, n-a fost deloc asa.

Actiunea se rezuma la ideea ca doi spioni secreti din America vor aceasi fata. Ei ajung la intelegerea ca amandoi vor incerca s-o cucereasca, dar fara ca ea sa stie ca cei doi se cunosc. La final doar unul va ramane cu ea.

Si ce a rezultat? O comedie excelenta! N-am mai ras asa de ceva vreme, recunosc. Imi faceam griji ca este vina mea ca tot ce sa pot face cand ma duc la o comdie este sa zambesc cu indulgenta. Dar, ieri, cand am fost la cinema, am ras impreuna cu toata sala si chiar si dupa film, cand imi aminteam de anumite momente, ma izbucnea rasul. Am ras cu n-am mai ras de o buna perioada, am ras serios, cu lacrimi in ochi si cu dureri de burta. In rest, pe langa faptul ca Tom Hardy arata superb si ca toata aceasta poveste poate fi considerata simpatica, numai este mult de zis. Desigur, mai sunt si zone penibilute, insa sunt atat de rare, incat nu m-au deranjat. Exista si actiune, dar nu prea multa, asa ca a fost ok.
IMDb

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu