miercuri, 15 februarie 2012

Mr. Nobody

Genul: Drama
Durata: 141 minute
Regia: Jaco Van Dormael
Limba: Engleza
Audienta: AP-12
In rolurile principale: Jared Leto, Sarah Polley, Diane Kruger

Povestea unui om desfasurata in secolele 20 si 21, de la nasterea pana la moartea sa. Ultimul om al secolului 20, ajuns la batranete, incearca sa-si aminteasca cine a fost, in haosul lumii moderne care a descoperit salvarea de la moarte. Problema, sau mai degraba punctul interesant este ca nu-i spusa numai o poveste, ci toate care s-ar fi putut intampla, in functie de fiecare alegere pe care ar fi putut sa o faca. Vedem ce s-ar fi intamplat daca, dupa divortul parintilor, ar fi ramas cu mama sau cu tatal. Daca ar fi fost cu Anna, cu Elise sau cu Jean. Daca ar fi fost bogat sau sarac, fericit, cu copii sau fara. 

Ideea de la baza acestui film este ca, indiferent de posibilele alegeri, finalul este intotdeana la fel.

In opinia mea, este un film filozofic foarte bun, in care se ofera raspunsuri la diferitele intrebari ale omului. Mi-a placut cum, pentru realizarea unui sfarsit plauzibil, a fost combinata stiinta cu religia. 

La inceput am fost cam sceptica, apoi mi s-ar parut simpatic, spre final simteam ca am deja in fata ochiilor Marea Dragoste, ca in final sa raman confuza, ca la inceput. Oricum, trebuie neaparat sa-l vedeti, macar asa, ca ,,experienta".

Un film pe care l-am vazut nu numai odata, ci de doua ori. Probabil ca o sa-l ma vad inca o data. Desi nu are nimic in comun, m-a impresionat la fel de mult ca Titanic, film pe care l-am vazut de mai mult de patru ori.

IMDb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu