duminică, 19 februarie 2012

Haywire

Genul: Actiune
Durata: 93 minute
Regia: Steven Soderbergh
Limba: Engleza
Audienta: AP-15
In rolurile principale: Gina Carano, Michael Fassebender, Evan McGregor, Antonio Banderas, Michael Douglas

Mallory (Gina Carano) este un agent secret de prima clasa, foarte valoros la ea in agentie. Dupa ce salveaza un jurnalist chinez tinut ostatic, propia echipa se intoarce impotriva ei, inercand sa o omoare. Astfel, devine tinta unor cinspiratii pe care spera sa le dejoace.

Din cauza distributiei, asteptarile mele au fost destul de mari. Din pacate, marii actori, ori cei fata de care eram curioasa, precum Antonio Banderas, Michael Douglas, Michael Fassbender (l-am vazut in X-men: first class si Dangerous method) sau Evan McGregor (a jucat recent in The Ghost Writer) au avut roluri secundare. Astfel, pe Antonio Banderas l-am vazut mai putin de 10 minute, pe restul mai nu mai mult de 20.

Per total sunt dezamagita, actiunea (adica bataile) pare pur coregrafica, iar dupa cinci suturi in fata, personajul lovit se ridica fara nici o problema, iar cu o miscare speciala castiga jocul. Putin credibil, nu? Pe langa asta, se mai intampla ca scenele de urmarie sa dureze minute intregi. In acest timp nu se vorbeste deloc. Defapt, ce sa se spuna? Oricum, actrita principala, in ciuda siluetei generoase, este total nefeminina (cel putin asa mi se pare), neatragatoare cu un maxilar ce-mi aduce aminte de un barbat in floarea varstei. Are semne de la varsat de vant pe piele, etc. Cred ca ati priceput ca nu mi se parut deloc simpatica. .

Mai multe detalii despre dstributie pe IMDb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu