luni, 31 octombrie 2011

Diavolul Memnoch

In acest roman din Cronicile Vampirilor, Lestat -de care sunt sigura ca ati mai auzit pana acum, il intalneste pe diavolul Memnoch, care pretinde a fi insusi Satana, ingerul decazut.


Sunt povestite o sumedenie de intamplari, de reflectii asupra lumii, de la Creatie pana la omenire. Memnoch apare ca acuzatorul lui Dumnezeu care-i cere ajutorul lui Lestat, vampirul.


Diavolul Memnoch de Anne Rice este un roman sensibil, uman ce prezinta parti atat de ireale, cum ar fi frumusetea Raiului, Infernul, lumina Creatorului. Mi-a placut pentru povestea atat de frumos istorisita si desigur, pentru tabloul realizat asupra Crearii Lumii, asupra evolutiei, asupra sentimentelor si reactiilor Ingerilor, asupra lumii, a istoriei insasi, pana si asupra sufletelor decazute din Iad.

Imaginea divinitatii si a Iadului, sunt in opinia mea, cele mai cutremuratoare imagine oferite de autoare, iar cele mai ,,normale" sau specifice seriei este surprinsa de la bun inceput unde, este prezentata povestea lui Roger, un mafiot, un rege al drogurilor si cea a fiicei sale, Dora, o teleevanghelista.

Este o lectura placuta, de nivel mediu, cartea fiind scrisa in stilul in care au fost tratate si celelalte romane. As zice chiar ca este un pic mai dinamica si ca nu m-a plictisit. Mi-a placut tensiunea, emotia.


  • RECOMAND PENTRU : originalitate si pentru ca impresioneaza in adevaratul sens al cuvantului, caci aduce o noua viziunea asupra vietii. Impresioneaza prin descrieriile frumoase, prin viziunea despre lume, despre crestinism, despre Dumnezeu si Iad, impresioneaza prin sensibilitatea cu care este tratata tema diavolului care vine si discuta cu un vampir, cerandu-i ajutorul. Diavolul nu este infatisat ca o sperietoare, intamplarile au o logica incantatoare, personajele au reactii umane, se sperie, se cutremura, altele sunt mai puternice...


PS: Am gasit Diavolul Memnoch de Anne Rice de pe Okazii.ro, fiindca in librarii nu se mai gaseste la ora actuala.

3 comentarii:

  1. O am downloadata... :x cartea e super, nu ma indoiesc, am citit si celelalte carti din serie, sunt geniale si abea astept sa o citesc si pe aceasta, dar m-am decis sa iau o mica pauza de la Cronicile Vampirilor caci la urma urmei e absurd sa te atasezi de niste "fiinte de hartie"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap... am citit-o! :x Am facut si eu recenzie despre ea, mi-a placut la nebunie :d

      Ștergere
  2. Apare in curind in format electronic pe Streamland (www.streamland.ro)

    RăspundețiȘtergere